the first cut is the deepest


Idag är jag sugen på lite gamla godingar så jag sitter och lyssnar på T.rex, the clash, rainbow, motörhead, judas priest och billy idol.Det var länge sen mina öron fick uppleva lite klassisk 70,80 och 90-tals rock. Det var ju praktiskt taget det enda jag lyssnade för några år sedan men upptäckte sedan indie och hiphop. Nu har jag ganska bred musiksmak och gillar det mesta beroende på humör. Just nu behöver jag sån här musik känner jag. Jag sitter ju trots allt och skriver mitt engelska tal som ska handla om skratt- den bästa medicinen i världen. Håller ni inte med?
Jag hoppas på att jag kommer leva fram tills min 100 födelsedag. We´ll see.
Ha en fantastisk måndagskväll allihoppa. Tjingeling.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0