Always where i need to be


Tjena pojkar och flickor. Idag kom jag hem från skolan väldigt tidigt, rättare sagt jag var hemma kl 14.00. Helt jävla sjukt!
I vilket fall som hellst fortsatte jag med psykologi inlämningen, den är ju trots allt tills imon och jag är så glad att jag tog fram anteckningarna, nu förstår jag varför vi har antecknat allt detta som jag hela tiden trott vart onödigt.
Slapp dag måste jag säga, endast 2 lektioner men tyvärr med långa mellanrum. Imorgon har jag en lektion och sen ska jag åka hem och dega, sen måste jag in till skolan igen och gå på ryskan kl 16.45. Har även prov i det imon, sjukt jobbigt, men jag pluggar imorgon under dagen.
Nu ska jag vila lite och läsa en bok. Boken jag läser just nu heter "Konsten att vara snäll" och är rätt psykologisk . "Snällhet är det största vi kan erbjuda vår omvärld- och oss själva". Boken handlar i stort sett om vad äkta snällhet innebär och ja, hur man kan tillämpa detta i vårt vardagsliv. Jag kan ofta känna igen saker vi gått igenom på psykologin och tycker att den är hur intressant som hellst! Oj oj , kom på att jag måste välja IV-val inför nästa år, anmäla mig till högskoleprovet och skriva ett CV. Och juste ja, ringa optikern också.
På torsdag, min första helt lediga dag ska jag nämligen träffa min anställare, alltså en liten intervju för sommarjobbet. Spannend!
Uppdaterar er snarast, hörs tills dess!
xoxo


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0