B.L.O.G.G.E.R.......


Jag har länge lovat er att ha med mer bilder i bloggen, det är svårt men jag ska få det att hända. Det är ju inte alltid man är på topp för foton. Men jag ska verkligen försöka, speciellt nu i vår.
Kom att tänka på en sak, snackade om bloggar på en svenska lektion denna veckan och vi kom fram till att det finns så himla många B bloggar men även de som är grymt bra med ett syfte eller med något de vill nå ut med.
Har jag egentligen något syfte med mitt bloggande? Svaret är att jag egentligen inte har något. Inget världsomfattande och viktigt iallafall. Jag skriver mest om livet och vardagen, ibland är den rolig och ibland är den inte speciell alls. Jag skriver mest för att få ut allt som samlas inom mig. Detta är nästan som min egna kurator. Bra va?
Sen är det är kul att se att läsarsifforna ökar, dock så är ni dåliga på kommentarer!
Skriv gärna vad ni gillar med bloggen eller vad ni vill höra mer om, jag peppas mer då :) eller ni kanske gillar den precis som den är. Snart ska jag även byta layout och lite senare även header om jag orkar. Behöver först lite mer fina foton.
Fortsätt läsa, kramar Stacy

Kommentera inlägget här
Postat av: Sushi

Jag tycker bloggen har en bra layout, det du skriver är roligt och läsa.. Att du skriver om din vardag och vad du har gjort är ju alltid kul, personligen tycker jag inte det är något som behövs tilläggas om du själv inte tycker det :)



Keep the good work stacy!

yo bro sushi :P

2009-02-18 @ 20:15:28

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0