Casuality is not a strange thing

Bah, när jag bläddrar igenom bloggen  märker jag hur ytlig den har blivit. Eller det kanske den har varit hela tiden? Jaja, bara det inte går för långt. Jag är inte så ytlig av mig egentligen. Jag gillar också att gå runt i pyjamasbyxor och äta massor av transfetter. Det är bara det att jag inte skriver om det här.
Men ni ska veta att i denna stund sitter jag i stora Pj byxor, linne och osminkad fejs. Dricker kaffe och känner mig ensam och inlåst. Jag har inte träffat så många kompisar nu under lovet. Mest för att jag kännt för att det behövdes en paus från allt. I dag blir det dock ändring. Ska träffa lite folk i klassen. Imorgon ska vi ha myskväll hos S med gäng #2. På lördag ska jag hänga med gäng #1. Haha, där blev det en klar uppdelning av gäng också. Vi kan lika gärna kalla klassen  för gäng #3. Såååå!
Hoppas ni får en underbar dag! Ska dra och äta lite och kolla på mer Lipstick jungle. PUSSS!


Snygga Eva Mendez, casual men ändå gorgeous!

Kommentera inlägget här
Postat av: erika

Vilket gäng vi är:P vi ses inte på lördag, jag är på skidor då som nu...:P saknar dig!

2009-02-12 @ 18:20:55

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0