If you wade around forever, you will surely drown


Hej mina kära vänner! Idag har jag varit hemma. Sovit jäääätte länge, var så jävla trött efter igår. Köpenhamn ska jag definitivt åka till igen fast inte på vintern. Det snöade och sedan blev det regn och det var kallt och ruskigt.
Idag har jag bara sutti hemma och tittat på lipstick jungle, hela första säsongen och lyssnat på red jupsuit apparatus. Sedan tog jag en liten promenad ut mot havet. Behövde tänka och få lite frisk luft. Super, speciellt med koss lurarna jag köpte för nån vecka sen. Super sköna och vilket ljud alltså!
Varför tvekade jag ens om att köpa dem förut?
Nu ska jag börja titta på andra säsongen av lipstick jungle, sen blir det lite biologi om jag orkar. Puss påå er!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0