Transatlantic


Hej mina vänner. Har haft en mycket seg morgon, fast med högt tempo. Städa rummet, fixa engelskan, byta sängkläder, diska och dusha. Nu sitter jag och målar naglarna. Jag slösade 1 timme på att sitta och redigera en bild för bloggen. Där försvann lite tid som jag egentligen skulle använda för att jobba med naturkunskapen. Jag måste torka håret, packa sovkläder och börja dra mig till L. Ikväll blir det krök hos R. Och jag sitter o tänker på hur jag ska klara denna vecka. Naturkunskaps arbete, Engelska bookreport och psykologi tenta. AHHH! Jag flippar och så har jag skuldkänslor för att det inte gick så bra på biologi provet. Hur ska det här gå?
Problem nummer två är vad jag ska ha för kläder på mig ikväll och det snöar fortfarande så jag orkar inte ha high heels ikväll. Får bli nått enkelt fast pimpat med smycken som vanligt. Oj jävlar, kom på att jag måste äta snart också!
Igår var jag med M, första gången på länge vi var med varandra, bara vi. Det var riktigt skönt. Jag har saknat det. Vi hade en fotosession tillsammans också. Här är en av bilderna M tog på mig, lite mystisk och suddig blev den.
Kommer mer bilder imon eller under veckan. Har som sagt så mycket att göra. Måste redigera de också om jag hinner.
Kramar Stacy <3

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0