..............................


Alltså jag har tänkt lite...
På ..vad ska man säga... The past..
Egentligen så tänker man sig såhär, om det nu är nått man  vill göra, hellre göra det och ångra det, än att inte göra och ångra det.
Det har slagit mig nu, på senare tid. Varför tog jag inte dessa chanser innan? Nu ångrar jag det lite, varför tog jag slut på så mycket, jag hade kunnat fortsätta, gått hela vägen ut, se var det hade kunnat ta mig. Tittade igenom massa gamla saker på externa hårddisken och hittade massa minnen... ska inte tas upp här men jag saknar vissa saker.
Tänk att jag fick höra de fina orden, se de fina sakerna och ändå kunde jag inte uppskatta det då. Nu tänker jag tillbaka och saknar det så mycket!!
ÅH jag vet inte vad det är med mig. Satt och spela gitarr, bara spelade och spelade.. fick ut all skit på det sättet. Jag saknar den gamla tiden :)
kram

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0