TJENISTJENISTJENISTJENIS


Igår var fint. Äntligen, denna veckan har varit hektisk och snart är den slut. Slutade 10.30 igår pga att vi inte hade någon fysik. Underbart säger jag bara. Det som är mindre bra är att jag måste plugga på fysiken lite smått nu i helgen, typ imorgon.
Men iaf, jag käka i bamba, sen träffade jag Erik och vi gick ner till Avenyn eftersom det var så fint väder. Solen sken för första gången på länge. Alla söta elever ploppade fram som små svampar. Sedan träffade vi Malin och gick tillbaka till skolan för att träffa William. Sen gick vi och köpte lite godis på 4 gott och sen bar det av mot stan. Det blev pizza hut och jag både jag och Wille hade ätit 4 bitar var, sedan utmanade jag honom att äta 3 till. Vi åt två var, sen dog vi lite. Mätta och belåtna stack vi till weekday och monki och jag köpte brallor, leggings och en klänning. Wiiie.
Sen vandrade vi runt på topshop, beyond retro och tillslut träffade vi andra M. Sen bar det av mot Askim hem till Erik. Vi kollade på film och åt 1.3 kg godis sammanlagt och massa popcorn. Gott var det. Kollade på Kopps. Roligaste filmen  alltså.
Idag var jag i stan med mamma igen. Det blev lite saker igen, mascara, bronspuder, en tshirt och ett par leggings. Behövdes faktist.
Sedan har jag bara varit hemma. Jag sov bort typ halva dagen. Skulle egentligen plugga men jag somnade framför tvn istället. Jaja, jag hade väl inte fått tillräckligt med sömn denna veckan så det behövdes.
Imorgon bär det av till ikea tror jag. Ska väl köpa det där bordet till arbetsrummet och då kan jag äntligen ta arbetsrummets bord till mitt rum. Oså åker mitt långa bord, eller rättare sagt min köksskiva till bord in till förrådet som så småning om ska bli ett uppehållsrum. Suck, undrar när det kommer hända!
Jaja, jag håller på att planera ihop lite nya saker för mitt rum. Mina päron e så sega. Nya hyllor, ny byrå, nytt bord. Fick ny matta för nån vecka sen. Den e schnüuuuggg,svart/vit randig. Me like
Jaja, ni får se hur det blir en annan gång. Ska ta före och efter bilder.
PUSSSSAR!

Kommentera inlägget här
Postat av: silvia

ha en fin helg stacyyy :D:D <333

2009-03-01 @ 11:30:55
URL: http://silviap.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0