Whatever!

People dissapoint you. Så är det bara. Jag har lärt mig så himla mycket om människor och deras aktioner. Många gånger agerar människor för att det ska leda till det bästa, men många gånger leder det även till det sämre.
Varför ska det vara så jävla svårt, varför kan människor inte bara prata med varandra, face to face- så här tycker jag.Istället går man runt och tisslar och tasslar och snackar skit och gömmer saker från varandra. STUPID
Alltså jag orkar inte det, oftast säger jag ifrån när jag tycker nått är skit, eller säger till personen VAFAN GÖR DU? Men ibland, så får man höra från andra håll om dumma saker och det tycker jag är för jävligt. Jävligt falskt och elakt att göra så när man har byggt upp ett förtroende för personen. Jag vill därmed påpeka att jag inte tycker om det, men jag kan inte påstå att jag inte gör det själv, för det gör jag ju. Alla är vi människor och alla gör vi fel, inget och klaga på. Så varför ska vi gå runt och låtsas som vi är de mest perfekta människorna i vår existens. B! Alla gör fel, alla begår misstag, alla snackar skit, alla går bakom ryggen på sina kompisar, alla förlåter varandra och det viktigaste- alla lär sig en läxa.
Detta är ju nästan som människokunskap, livet.
Ni förstår mig säkert, ha det bra!

BTW, denna veckan blir jobbbbbbbbbbig!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0