You got me shakin

Tjenis. Jag e mindre stressad idag faktist, fick väldigt stor lust att ha mer "fina" kläder på mig imon också eftersom jag har sunkat ner mig på senaste. Kollade Smhi och tydligen ska det bli +5 grader imon. Härligt härligt, ska nog ta fram en lite mindre vintrig kappa och så mina fejk raybans än så länge.
Som ni kanske märkte blev det en förrändring gällande headern och bakgrunden.. vad tycker ni? Hit eller miss?
Kände att det behövdes en uppfräshning, men det kan vara så att jag saknar den gamla designen för mycket och byter tillbaka, detta var bara ett litet experiment, vet inte om jag är särskilt bekväm med denna headern och allt.
Just nu sitter jag och dricker te. Känner mig extremt uppsvullen pga den goda maten och de extremt goda semlorna jag åt idag. Det är ju fettisdagen idag.
Dessutom fick jag reda på att naturprojektet inte var tills imon utan nästa vecka, så förvirrad som jag är hade jag skrivit upp det i min kalender men hade antagligen misstagit mig.
Imorgon är det sista psykologi lektionen och hurra för det. På fredag ska hemtentan in och jag kommer få slita som in i helvete imorgon och på torsdag. Damn!
Nu ska jag fortsätta läsa engelska boken- the catcher in the rye.
Puss på er

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0