We´re gonna make it if we try


Tjena babies.
Idag var jag på intervju med min nya chef. Jag ska tydligen få komma in några dagar under våren och jobba med min kontaktperson bredvid mig, så att jag lär mig jobbet osv. Ska bli spännande.
Annars har dagen varit bra, vart o kollat lite på mobiler. Fan vad sugen jag e på en lite "större" mobil,alltså typ en handdator alá blackberry, iphone eller samsung omnia. Jaja, jag ska iaf inte köpa mobil på ett tag men sugen är jag iallafall.
Imorgon åker jag nog med M till Varberg och så ska vi poppa in till Ullared.
I helgen har jag tänkt mig träning och på tisdag bär det av till Copenhagen. Tog o köpte en dagstur med mammi så att man får nåt o göra under lovet.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0