Your sex is on fire..

Yo bros!
Idag har jag vart i stan med Sushi. Träffades vid domkyrkan o fikade på le pain francais ..Om det nu e felstavat så skyller jag på att jag har tyska. Iallafall, fick höra massa från C-klassens tyska resa osv. Gossipade lite oså. Sen stack vi vidare ut på stan. Jag köpte ett pannband och ett armband och Sushi bestämde sig för att satsa på ett par beige chinos. Skit snyggt!
Jag tänkte egentligen gå på ett jympa pass kl 11 men jag försov mig. Vaknade 10, men jag skulle ju åka hemifrån kl 10. Aja, det blev inget med det. Tränade ju i lördags.
Sedan kom jag hem o tittade på film och chillade. Såg världens cepigaste film, Teeth. Im ni har är rädda att förlora er penis, titta inte  på denna  film. HAHA!
Klockan är nu 20.27 och jag funderar på om jag ska gå o titta på en till film eller läsa boken jag läser just nu "Kärlekens ondska" av Molly Katz. Wiiiiiiiiie
Aja ha de bäst kompisar

Kommentera inlägget här
Postat av: Sushi

Men nu har du ju avslöjat lite om vad Teeth handlar om hahahahahhaha :D

2009-02-09 @ 18:46:21

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0