Dreams should last a long time........

I'll tell you what you wanna know,
But boy you better listen close.
People gonna tell you lies,
Don't let it come as a surprise.

Hej mina vänner. Jag börjar med att säga att de e mkt på gång just nu. Så klart så pratar jag om skolan. Allt annat är nogorlunda löst. Igår var jag med malin hos veterinären, sen träffade jag en killkompis. Sen var det hem o slappa.
Idag vaknade jag runt 10, åt frukost och bara slappade. Sedan åkte jag in till stan o träffade S för lite jympa! Wohoe, men det dåliga var att jag knappt kände pressen, det var as tråkigt! Jag menar visst, det var roligt men det hade vart roligt om hon hade pushat oss lite mer, liksom squeeezat varje jävla svett pärla ur oss. Nu har jag dock ont i låren och ryggen.
Nu sitter jag och lyssnar på The Killers och äter kanelbullar, det har jag gjort mig förtjänt av.
Imorgon blir det slit, ryska, kemi och psykologi. Wish me luck!
Ha en underbar lördag, pusspuss

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0