I needed you by my side, but you are nowhere to be found

Okej jag blir tvungen, har inte uppdaterat på typ 3 dagar. Jag har egentligen ingen lust att sitta här och beklaga mig över mina egna problem. Jag vill hellre reda ut allt innan. I vilket fall som hellst så är jag förvirrad just nu. Riktigt förvirrad. I´m questioning if our frendship is real,or if you´re just faking it.
Jag orkar inte vara inne på msn , därför ägnar jag mig åt att läsa. Visst, läsa en hel ryska bok på word, på datorn som är runt 70 A4 blad är inge kul, men det tar mig iallafall bort och jag slipper tänka på annat.
När skolan börjar igen ska jag ta upp detta, just nu orkar jag inte göra nån big deal out of it. Jag tänker helt enkelt bara njuta av de sista dagarna av lovet. Idag är sista slapp dagen dock.
Imorgon ska jag träffa L och sen ska vi på tjejmiddag hos J. På tisdag blir det lite plugg och sen ska jag träffa Joakim. Sen runt  6 ska jag träffa S och det blir spinning på friskis.
Ha det bäst!

" Walking through time looking for an answer. How can it be this way? What have I done? I just can't help but wonder,how everything could change."

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0