VECKANS MUSIK LISTA

Hej kompisar! Denna veckan har varit ganska fullproppad. Har försökt med att varva mellan plugg och vila så bloggen har inte vart nån prioritering.
Im back now and thats what matters!
Här kommer lite sköna låtar som får mig på bra  humör nu i vintermörkret och som piggar upp när det är stressigt i skolan
Better than ezra- Juicy (grovt skööön låt)

Depeche mode- personal jesus (en klassiker)
 
The similou- all this love (Den göteborgska electronic duon jag älskar )
 
Ratatat-Wildcat (mkt udda men het låt)

Markus Krunegård - jag är en vampyr (en artist jag trodde jag aldrig tidigare hört, men snälla jag har bara lite dålig koll, mer p3 åt folket)
 
Uppdaterar inom er mer inom musikfronten en annan gång!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0