It's My Own Cheating Heart That Makes Me Cry



Wiie, jag är glad! Kemin är över, vilken lättnad.
När jag kom hem möttes jag av min drömkamera. Canon EOS 400D. Pappa får tydligen låna hem deras 3 kameror på jobbet så jag får leka runt med denna grymma kamera i helgen.

Träffade M efter skolan och kort efter det träffade vi Simon o gick runt på stan, köpte present till Erika o åkte till 4-gott. Sen  åkte vi buss. Mys.
När jag kom hem snackade jag med pappsen, han tyckte att Arvika lät som en bra idé, jag älskar att min pappa är en livsnjutare och kan hålla med mig om saker och ting. Men inget e säkert än. Samtidigt hade ju Hultan inte suttit fel. Killers kommer dit och massa andra sköna band. Men vafan? Chansen e stor att man får se ett av sina favoritband- The kooks på Arvika istället. Aja nog tjatat, jag vill inte ha för höga förhoppningar. Imon ska jag fika på espresso house o plugga. Kram!






Kommentera inlägget här
Postat av: Anna

Jag ska på Arvika i år! Kommer bli grymt! Men hultan låter ju som nåt för dig det också. Hoppas du kommer iväg i alla fall stacy

2009-01-24 @ 13:05:45
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0