WHYYYYYYYYYYYYYY?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjenis mina vänner. Skönt med helg. Igår var jag i stan med mammi en stund. Köpte lite smågrejer,hitta inte så mycket kul. Idag har jag tagit det lugnt, pluggat kemi men somnade med boken i handen i 3 timmar. Sen vaknade jag av att de var så fruktansvärt varmt. Mitt rum är nästan en bastu för att jag sätter på elementen på högsta värmen. De e ju så sjukt kallt ute så man får ju passa på att värma sig.
Åt sushi igår till lunch, åh vad jag har varit sugen på det <3
På kvällen var Lotten här med sina föräldrar. Länge sen sist. Super mysigt var det. God middag och fika. Idag åkte hon ju iväg till Argentina, helt ensam och ska vara borta i 3 månader. Hel lässkigt, hoppas hon kommer hem hel iaf. Då får vi ses mer.

Bah , jag måste få detta ur mig. Min pappa sa en vacker dag att AC/DC kommer till sverige, tråkigt nog Stockholm. Kollade på biljetter oså men orka åka till stockholm, dessutom är biljetterna är slut. Iaf så det blev det inget mer med det. Igår så sitter vi i bilen och lyssnar på bajsiga bandit rock som jag mestadels hatar för att de spelar samma jävla musik hela tiden. Iaf så säger programledaren när en Ac/Dc låt är slut: här var rocklegenderna som även kommer till Göteborg (VA? tänker jag) , Ullevi (ÄNNU mer VA?? WTF?!) Varför har  ingen talat om det här för mig? Jag har ju inte ens vetat om det!!!!!!!
Kommer hem  och tittar på ticnet och så klart så e biljetterna slutsålda. Så det får bli att vi går till ullevi samma dag och ser om nån vill sälja biljetter till oss.
På Stones konserten 2007 så fanns det ju folk utanför som vi kunde köpa biljetter för 500 spänn från , istället för 1300 som vi betalade. Iofs hade vi sittplats men det var ju så himla onödigt. Hade hellre velat ha stå. Iaf får hoppas på att jag inte e bortrest, sjuk eller har sommarjobb den dagen. 21 juni gäller det iaf. Vill gärna se Angus Young och resten av gänget :)


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0