Youth is starting to change now...


Åh vad jag längtar efter sommaren. Hade vart så himla fint med lite sol nu, så jag kan plocka fram mina ray bans. Jag längtar efter att bara kunna sätta mig på gräset med några vänner och chilla. Vasaparken, slottskogen, operan. Med thaimat eller glass.
Jag vill ha vår så jag kan plocka fram skinnjackan, pumps och ballerina skor. Jag vill ha den mer avslappnade atmosfären. Jag vill ha glädjen, sammanhållningen och lyckan. En dos av sol hade vart som ett lyckopiller för mig. Det är just vad jag behöver just nu!

 "In a couple of years,tides have turned from booze to tears and in spite of the weather,we could learn to make it together"


Kommentera inlägget här
Postat av: lisa

åh jag längtar också en massa massa! vad kul vi ska ha :) och bruna vi ska bli :D

2009-02-01 @ 12:52:32
Postat av: erik

jag kan förstå dej! det har redan kommit lite sol hit, och det är underbart. Men det slår inte våren i Göteborg asså! <3

2009-02-01 @ 16:32:56
URL: http://ahlmens.blogspot.com
Postat av: erika

Jaa....våren kommer snart, ska vi inviga grillningen i slottskogen innan din tys kommer?!P

2009-02-05 @ 07:19:39

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0