But then all they know is how to put you down

Fy vilken tristess jag upplever just nu. Sjukt tråkigt har jag haft idag. Hjälpte inte att det öste ner heller. Har vart socialt inkompetent i 2 dagar och jag känner att det är dags att få lite frisk luft imorgon. Frisk och samtidigt väldigt ofrisk luft. Har precis dushat och smörjt in mig i den godaste body-lotionen som luktar typ godis. Mums! Det är nästan så att man vill slicka upp de. Heheh
Nån som har lust o fixa till vädret åt oss alla. Jag vill ha sol! Ge mig sol sol sol. Det är typ 1 månad kvar tills skolan börjar och jag kommer få ångest om jag inte får lite sol, lite D-vitamin, värme, pussar, kramar, bad och brunbrända ben.

Bild från Maj, förra året!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0