FÖÖÖRJÄVLIG DAG!!!

Det regnar fett mkt och då blir man nere som fan. Idag är en sån dag man inte vill, orkar eller har lust med någonting. Man sitter här och tycker synd om sig själv och världen i allmänhet! Man känner sig ensam, dum , ful, jobbig , äcklig osv fastän man vet att man inte är det. Det är i sånna stunder jag börjar tänka på det jag har som jag kan vara nöjd över istället för att se på det jag inte har, det jag vill ha eller det jag inte är nöjd med vid detta tillfälle som jag vanligtvis är nöjd med.
Just nu sitter jag och tänker på att jag har ganska fina ögon. Detta har jag inte tänkt på innan men efter att ha hört dett ett flertal gånger det senaste året har det fastnat lite. Det är ganska kul att få höra sådanna saker om sitt utseende. Inte för att låta ytlig men man får ju en liten confidence-boost.
Men just nu känner jag mig så jävla deppig, nere och så ovääärd. Om 2 dagar fyller jag dessutom 18. Känns ganska förjävligt sådär två dagar innan.
 

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0