Tala om för er dåvaaaa!



Hej jag vill bara tala om för er att jag ska ta tag i bloggandet. Delvis för att det är mentalt lugnande och delvis för att jag tycker att det är kul. Sedan vill jag även tala om för er att jag är otroligt glad idag trots att jag är småförkyld och krasslig. Men snart kommer det bättre tider, mer sol och fler leenden och fina skratt. Hoppas ni har haft en underbar sommar hittills och att ni kommer ha 6 ännu bättre veckor framför er. Jag ska ta tag i lite arbete jag har att göra under lovet, bland annat läsa ut en bok och plugga in universeum stuff. Imorgon fixar jag med boken och i framtiden tar jag resten. Sedan behöver man inte ha skuldkänslor över att man har kul! Puss på er, gonatt!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0