Beatbox



För snart en vecka sedan tog vår skola studenten. Det var riktigt fint och nästa år är det vår tur. Vi var såklart på plats för att delta i festligheterna. Jag var dock dagen-efter skabbilicious så det var inte sådär jätte kul.
Jag längtar nog inte ens tills studenten, det känns som skolan är bra som den är nu. Det finns struktur och man vet precis vad som kommer att hända under dagen när man kliver upp ur sängen, ibland kan man bli positivt och ibland negativt överraskad. Men tänk sedan, efter studenten. Då blir allt helt annorlunda. Jag trivs bra på vår skola precis som det är.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0