'Cause I can't get no sleep, there is nothing on the TV, nothing on the radio

Okej, jag har vart uppe i varv konstant denna veckan. De ända natten jag sov bra var under onsdag/torsdags natten. Söndag/måndag var hemsk och det blev inte bättre på måndagskvällen direkt.Det har inte funkat att sova direkt denna veckan. Bah, hemskt..och nu har jag gjort det värsta misstaget- druckit massa kaffe. Förstod inte först vad det var som hände med mig men mina händer började skaka. Jag lovar, det var som en handjordbävning. Och under dagen var jag helt arg på mig själv, arg på kemi provet som vi ska ha på onsdag- slutprov och arg på hela familjen. Men sedan efter koffeinkicken blev jag en helt annan person, jag blev faktist ganska pepp på att plugga. Nu är klockan 23.50 och jag har varit hur produktiv som hellst. HELT SJUKT! Jag har gjort klart mer övningsuppgifter än jag trodde att jag skulle bli klar med idag. Så ni fattar vinken? Kaffe är en livräddare när man har prov, för då kan man sitta upp hela natten och köra hårt med kemisk jämnvikt, syra bas jämnvikter, kolväten, metabolism eller vad det nu kan vara.
Är ni trötta på att höra alla dåliga naturkunskapliga fraser nu? Borde jag sluta ta upp allt som handlar om mina studier? Nah, jag måste ärligt få ut det här. I torsdags fick jag verkligen ut allt, det var PMS på hög nivå, eller jag vet faktist inte vad det var.. Vi satt och åt. Jag hade precis dansat ett pass och var superfräsh, men i vilket fall som hellst så sitter vi där och så försöker mamma trösta mig genom att säga att allt kommer fixa sig och att snart är det slut o lala, helt plötstligt börjar jag gråta för ingenting, visst är jag töntig? Alltså för lite sömn, mycket stress,hårt pluggande och obalans i vänskapsrelationer leder till en rejäl flod på en och samma gång.

Kommentera inlägget här
Postat av: Anonym

Provet är på tisdag, inte onsdag...

2009-03-22 @ 20:56:22
Postat av: Sofie

du, det är bra att släppa ut känslorna ibland. har ungefär en major breakdown som jag kallar dem i månaden typ då jag gråter och skriker och allt möjligt, sen kommer mina päron med tröst. asbra, get it all out liksom. ha det braa. kraam

2009-03-23 @ 21:45:40
URL: http://welcometomymasquerade.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0