Erin Lucas from the city



Ursäkta mig alla missnöjda läsare. Men jag skriver det jag vill skriva om,punkt slut. Visst musik och mode är två av mina stora intressen men jag skulle inte påstå att detta är nån musikblogg, därför tänker jag inte tipsa om "ny, bra musik". Iaf inte nu, jag skriver för att skriva av mig och jag har bestämt mig för att skriva om musik jag tycker har vart super bra under just denna veckan, musik som jag tagit mig förbi vardagen med. Musik är nått som ändras väldigt ofta hos mig, beroende på humör. Jag älskar musik, men det betyder inte att jag lyssnar på ny musik hela tiden. Så sluta klaga! Och kommentera istället det som är positivt med bloggen.

Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

jag tycker din blogg är fullkomligt underbar och helskön å läsa. fortsätt så som du gör och lite inslag om din favoritmusik är bara roligt, då får man ju själv inspiration!

jag gillar för övrigt dina bilder och din ärlighet, när du 'skriver av dig' blir allt så äkta, det är skitbra. mmm! PUSS

2009-03-16 @ 02:40:09
URL: http://sofiejonssson.blogspot.com/
Postat av: erika

Love your blogg!:D Det är du i ett nötskal, och e inte en blogg till för att man själv ska kunna skriva vad man tycker och känner för??



<3

2009-03-16 @ 08:44:04
URL: http://erikaeveryday.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0