Everything is more beautiful because we are doomed

Jag hittade den här bloggen för inte så länge sedan och jag gillar den starkt. Skön brud med skön stil. Jag menar, titta bara. Orkesterjackan säger allt. Det är nästan så att jag börjar  längta tills ett par nya glasögon,lite tjockare bågar. Vi får se. Kanske i sommar?


Bilder:pungdask.blogg.se


Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

SV: ja, älskar att ta ett bad, gör det en gång då&då när jag behöver chillaxa lite grand. i min klass har tjejrna e tävling om vem som kommr få snyggast 6pack till sommarn, jag ska vinna! oh yeah. lycka till du med!

2009-03-15 @ 22:11:53
URL: http://sofiejonssson.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0