Girls can be cruel





Den här tjejen får mig att vilja klä mig lite stiligare, lite coolare och med extra mkt högklackat. Dessutom hjälper det ju med att se en shopaholics bekännelser som grädde på moset! Biobesöket däremot var minst sagt roat. Det var knasigt. Jobbiga 14 åringar som satt och kasta popcorn, torra popcorn som tillslut blev blöta av saliv och kom direkt ur deras munnar. Det ledde till att vi sa till personalen och fick sitta typ 2 rader längre fram! Sjuka fjortisar.
Jag tänkte nästan skrika: du kan antingen sitta här och slösa popcorn eller så lägger du fan av!  eller typ hälla våra ouppätna popcorn över deras huvuden!
Jaja, bättre lycka nästa gång. På tal om lycka, imorgon är det högskoleprov och jag sitter och laddar upp genom att lyssna på Infusion. Grymt bra måste jag säga!
Vi hörs imon, jag lovar jag ska uppdatera lite oftare den här veckan. Anledningen till den minimala updaten denna veckan har vart kemiprov och maximal avkoppling. KRAM PÅ ER!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sophie

sn-sn-snygga bilderr. lycka till på provet!

2009-03-28 @ 20:07:19
URL: http://welcometomymasquerade.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0