Halvsöt? njaaa

Ja, idag har jag hunnit plugga fysik. Anteckningar på kapitel 2 är klara. Glad!
Imorgon har jag 5 timmars svenska skrivning. Det lär ju bli kul,jag klarar mig nog med mat!
Nu sitter jag på pappas dator och degar. Ska dra o läsa en gooo bok, vattenmelonen av marian keyes. Har ni märkt att jag faktit LÄSER böcker. Otroligt nog.
Jaja, det kanske ökar mina chanser till att bli lite mer smart. Omg, på tal om det. Högskoleprovet är på lördag. Jag dör lite. Ha det bra mina vänner och önska mig lycka till imon.
KRAAM' ( här får ni en halvsöt bild från 2005 på en inte så söt Stacy)

Kommentera inlägget här
Postat av: Anonym

Högskoleprovet är 28 mars, inget annat.

2009-03-09 @ 22:43:09
Postat av: Lisa

men hahaha, ditt GULLEBARN :D

2009-03-16 @ 20:53:22

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0