Yeah, it feels like sunday

Jahopp, har försökt plugga lite idag. Jobbat lite på svenska talet, ryskan och ska strax läsa engelskan, sen blir det förhoppningsvis lite fysik och sen chillkväll. Blä, söndagar e så sega. Varför kan de inte vara som lördagar?
Btw, glömde jag att nämna att jag köpte nya skor igår med? Adidas blev det, har velat ha ett par länge nu så jag kände att det var dags.
Just nu sitter jag och kollar på Top model, säsong 11. Buuh, jag missade både 10an och 11an detta  skolåret eftersom jag har haft så mycket plugg för mig. U know how it is. Nu handlar det om lite catching up time.
Jaja, hoppas ni har haft en fin helg.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0