Is there any sun for me?


Jag hoppas de menar allvar nu för jag börjar bli trött på detta skit väder. Det skulle regna idag men det duggade bara lite. Skönt tycker jag.Morgondagens väder ser dock lovande ut. Hoppas det håller sig. Jag tycker nästan att det börjar bli dags for a permanent stay för mina solglajjor i väskan eller på hjässan! Jag tänker precis som Rachel Bilson, Bob Dylan och Gossip Girl gängen köra på Ray Bans. Framåt sommaren blir det dock ray ban kopior, man vill ju inte ha sönder dem på beachen, eller hur? Förhoppningsvis ett par i ljusblått! På tal om ljusblått har jag målat naglarna sådär isblåa. Tänkte köra på nått nytt! Det blev underbart fint.



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0