Music makes me loose control


Denna veckas musiklista:
I are droid- sevenfold
kings of leon- 17
nickelback- something in your mouth
nickelback- just to get high
kevin rudolf- she can get it
guns n roses- catcher in the rye
John ME- love is my drug
casiokids- fot i hose
red jumpsuit apparatus- face down
mando diao- high heels
mando diao- blue lining white trenchcoat
Ja, mina kära vänner. För att hålla er ännu mer uppdaterade och för att musik är ett av mina största intressen så har jag tänkt att lägga upp en liten lista varje söndag på veckans mest lyssnade musik eller ny musik som jag gillar.
Hoppas ni gillar det fastän veckans lista inte är särskilt igenomtänkt utan mer spontan.
KRAAM!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0