OH YES I DO LIKE YOU, DON´T YOU KNOW IT`S TRUE!

Hej raringar.
Just nu sitter jag och dricker te och pluggar matte. Dagen har bestått mestadels av chalmers och fysikaliska leksaker. Måndagen började inte så som jag hade tänkt mig, jag hade satt på väckarklockan på 1 timme för sent. Och det dumma med det är att jag försov mig med 2 timmar förra måndagen, vad ska min biologi lärare tro om mig?
I vilket fall som hellst, vilken musikhelg! Det är musiken som har fått mig att ta mig förbi, minut för minut. Högskoleprovet pajjade allt för mig. Förstörde min helg.
The Coral

The Virgins

göteborgsduon -Pacific!

Gamla hederliga Death cab for cutie (Seth Cohen har inspirerat mig att börja lyssna på dem igen, påminner mig om gamla, goda tiden)

Som ni kanske märker själva har veckan mest bestått av indie och massa Röyksopp. AAH, jag ska se dem i Arvika i sommar! *smälter lite*



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0