Shoes shoes shoes, can i get enough?







Bilder : Brandos.se
Hej kompisar. Jag har läst engelskan, halva ryskan, gjort klart svenska talet, är snart klar med naturen. YES! Sen när allt är klart har vi inget mer denna veckan. Nästa vecka är det dock fysik prov. Mindre bra. Jag tog en rejäl paus från pluggandet och åktetill optikern igen, för 88e gången. Det blev nya linser igen, denna gång har jag två olika linser i vardera öga. Det suger, för jag känner ingen skillnad. Sedan tog jag ännu en paus och gick igenom skoutbudet på brandos.se. Sjukt fina skor. Här är de jag tyckte var värda o ta en titt på . Vissa är mer senvinter/kylig vår skor och många är riktigt fina sommar skor. Jag gillar safari trenden med brunt läder, det klassiska svarta men även färgglatt.
Enjoy! Mina favoriter är de första från Marc´o Polo , de gråa sandalerna från Bronx och de rosa Dr Martens skorna.
Vilka tycker ni är snyggast?


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0