smells like sunshine


Är det inte underbart när man möts av detta när man klickar in på smhi.se för att kolla morgondagens väder. Jag får ett leende på läpparna och känner; JAA, äntligen, den efterlängtade våren är här. Fastän det regnar och e molnigt så har solen börjat titta fram och skinnjackorna har åkt på.
Alla söta ungdomar har ploppat fram på skolgården som svampar och ansikterna är inte längre sura utan fyllda med välbehag.
Förra veckan var fin.Det var lite jobbigt med naturkunskaps inlämning och plugget. Men när det var över så blev det party och fina tjejer. Det blev köpt arvikabiljett och det blev 8 maj firande på min farbrors restaurang. Vi brukar fira 8 maj i vår familj, eftersom det är den internationella kvinnodagen. Fint tycker jag. Köpte blommor till mig och mammi och vi åt supergod mat med familjen;auberginrullad ost, entrecote med klyftpotatis och tzatsiki. Mums!!!!!!
Älska grekmat alltså. Inte så konstigt, jag har ju trots allt grekiska rötter i mig. :)

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0