Why do i want you, now that i cant have you?

Nu har snart ännu en vecka gått. Otroligt fort, veckorna bara svishar förbi en! Idag har jag träffat M och fixat lite saker. Det behövdes. Bara att hoppas på det bästa nu.
För att sammanfatta veckan så lägger jag in mitt horoskop.
Lejonet 23/7-23/8
Det handlar om stora känslor och stora beslut. Kanske väljer du att ta ditt kärleksliv till en ny nivå. Det kan också handla om att komma närmare en vän, eller om att förlåta någon som du varit osams med länge. Det dyker också upp en del frestande nöjen, kanske även en resa.

Verkar ha stämt ganska bra. Hängde runt med M idag som sagt, vi gick runt skit länge tills vi satte oss på Mc D. Satt där ett bra tag, det behöves verkligen. Sedan gick vi vidare till stan och satte oss på Gustav, sen träffa vi även M och L. Sen kom det massa människor som började prata med oss. Goa, sociala o glada. Det gillar vi förståss. Hängde runt i nordstan och köpte godis på 4-gott. Sedan blev jag tvungen att åka hem. Samvetet dinglade mellan verkligheten liksom. Kände att jag behövde åka hem och jobba på kemin. Det blev croissant och en drink med pappsen med ett underhållande samtal och lite städ på mitt rum.
Nu sitter jag med pennan i högsta hugg och så har jag tagit fram min enorma whiteboard! Love studietekniken alltså!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0