Coachella festival!

Nu är det bara 2 månader kvar till Arvika. Jag blev superexited när jag kollade på bilder från Coachella festivalen i Californien. Jag blev även jätte avundsjuk på festivalens lineup av artister. Den innehöll bland andra : Crystal Castles,Franz Ferdinand,Paul McCartney,The Ting Tings,We Are Scientists,White Lies,Glasvegas,James Morrison,MSTRKRFT,Paolo Nutini,The Chemical Brothers (DJ Set),The Killers,Yeah Yeah Yeah's,Sebastien Tellier,Lykke Li och Friendly Fires. Och dessa var bara några av favoriterna.En hel del kändisar besökte även festivalen och jag inspirerades av deras störtsköna outfits. Se och njut



biler: celebitchy.com

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0