Dianne Von F







Sommarväder hela helgen plus en bit in på veckan också. Jag har legat ute och läst Ett halvt ark papper och ätit aprikoser. Nu lagar jag och pappa en dunder go middag. Senare blir det antagligen film och kanske lite biologiplugg. Det ska bli artdugga på måndag, engelska tal på tisdag + tyska nationella upsatts, massa ryska inlämningar på onsdag och svenska bok på torsdag, på fredag är det kemi prov men jag behöver egentligen inte göra det.
Sedan ville jag bara fråga, Hur fantastiska var inte klänningarna från Dianne Von Furstenbergs vårkollektion. Ni vet, modejätten som Whitney i The City jobbar på. Aaah, vart enda en av plaggen är så fina att jag inte kan ta ögonen ifrån dem. Och en till sak jag tycker e underbar är accessoarerna, jag menar, kolla bara på de vackra hårbanden. Nån som vet vart man hittar ett liknande med blommor och fina ting som hänger ner?


Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

ja, gud så fina klänningar. älskar hårbanden alltså!

2009-05-30 @ 20:50:11
URL: http://welcometomymasquerade.blogspot.com/
Postat av: Sofie

ja, gud så fina klänningar. älskar hårbanden alltså!

jobbigt at du har mass aplugg kvar, jag har bara en uppsats..haha men jag tänkte med hårbanden; gina kommer förmodligen komma ut med något liknande om de inte redan har gjort det men alla kommer ju ha dem så jag tänkte nästan göra ett eget. köpa ett vanligt hårband, lite ribbons och små plasblomor som finns på typ panduro..fan va nice asåå! ha de gööttt

2009-05-30 @ 20:52:06
URL: http://welcometomymasquerade.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0