Enough With The Fashion, Let's Go Get Drunk




Hey girls! Visst har Chloe snygga kläder? Jag älskar de hudnära tonerna,  kavajerna och sjukt snygga skorna. To die for.
Hur har helgen varit? Min helg har varit sjukt avslappnande, jag har läst min engelska bok, shoppat, vart ute i solen när den har vart framme och kollat på Tv vilket jag inte gjort på ett bra tag kan jag säga.
Idag har jag uppdaterat mig med lite Gossip Girl och 90210. Sjukt bra. Jag tycker att 90210 bara blir bättre medans Gossip Girl bara går neråt. Tråkigt
Vi hade målare hemma idag som målade utsidan av huset. Äntligen. Dock lite jobbigt när man sitter och försöker ha en lugn stund för sig själv och upptäcker att en gestalt står utanför ditt fönster och målar på. HAHA!
En annan sak jag vill ta upp, hoppas ni inte misstycker att jag har börjat uppdater mycket, modemässigt. Since i said in the begining that it wasn´t going to become a fashion blog. Not that i concider this a fashionblog.. but still. Jag vill ha en skön mix av allt. Av allt som gör den jag är idag. Min progress när det gäller smak, känslor, tankar och annat som många kan tycka sig är ytligt men som egentligen är helt normalt.
Om 1.5 vecka har jag matte D nationella prov, därför ska jag plugga sönder mig denna veckan. Och om 1 vecka kommer min tysk Viktoria hit. :) Wiie, hoppas verkligen på att vädret förbättras på en vecka eftersom jag ser på smhi.se att vädret kommer bli ja...inte det bästa denna veckan. Runt 12 grader och en del regn på för och eftermiddagarna.
Jaja, det löser sig. Nu ska jag förbereda stuff inför morgondagen, duscha och förhoppningsvis sova. I need my beautysleep, hade stora, mörka ringar under ögonen de veckorna jag inte fick tillräckligt med sömn. Ser dock ut som jag kan skippa min concealer ett tag nu.
Puss på er alla som läser!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

haha, det är jättekul! det är dock aldrig för sent för att börja, om du känner för det.

oj, men gud! var det så många! shit. vi var bara sju till en början, sedan kom det en massa från min skola och så småningom kom massa andra som ställde til bråk osv. jag känner nästan alltid på mig om det blir bråk, så jag har börjat sticka tidigt. sen kan jag nyktra till på några minuter! jättebra.

jo, jag kan hålla med om det att vår gamla klass har bra sammanhållning. å andra sidan har vi bara bra sammanhållning i en del av klassen, den del vi kallar "gänget" :P de andra har inte varit med så mycket på våra fotbollskvällar och lissebesök de tre senaste åren. vad jobbigt det där med din klass! sån är min nya. usch, ska byta till hösten.

min helg har för övrigt varit bra, har chillat. eller, i söndagskväll satt jag uppe till 4 och gjorde den förbannade geografiuppgiften. deadline 08:00 nästa dag, måndag! shit. du får ha det så bra, take care! och lycka till på nationella! puss


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0