Hope u like it




Ah, hur snygg är inte hon. Jag tycker inte Kate Moss stil e speciell på något sätt och jag fattar inte hysterin över hennes stil osv men däremot måste jag erkänna att hon e en riktigt duktig modell och kan verkligen röra sig snyggt. Kolla bara in bilderna för den nya kollektionen för Topshop. Jag gillar all metalic, paljetter och de stora smyckena. Puss nu ska jag sova snart :)

Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

snyyggt!! tack för de fina kommentarerna och jag hoppas verkligen allt ditt drama löser sig. tror iaf jag vet du hur du känner. jag bubblar verkligen av ångest, besvilkelse och ilska!! AAHHH puss på dig hihi


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0