Im your pusher! Im the ultimate high, im the rush.. you´ve been waiting for it your whole life!




Trött som fan, nu ska jag se på lite TV och jag har bestämt mig för att gå till biblioteket och plugga hela veckan efter skolan. JAG MÅSTE,MÅSTE,MÅSTE! hur mobbat det än låter! Puss


Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

hello anastasiaa! jodå jag hade en ganska sjuk valborg. det var roligt, men jag stack vid elva för jag mådde inte så jättebra, haha. vi var i ängholmen, nära saltholmen om du vet vart det är :) annars hade jag en nice valborg, är dock ganska glad att jag inte stannade längre för jag hörde att allt flippade ur grovt när jag hade stuckit.

jag, jag går i scouterna och det är jätteroligt! :) har gått ända sen jag var tio-elva tror jag :)

sen tycker jag at dessa bilderna på vad som verkar vara ett sovrum är jättefina. diggar också att du updatar med mode och lite allt möjligt! grymt altså! ha det braa du! pöss


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0