Listen to the song and learn to sing along..

Allt är bra ett tag. Jag har massa människor omkring mig som bryr sig. Sen blir det långhelg och jag sover ut och bara är hemma och bara är. Och då får jag en känsla att jag är så jävla boring och lonely. Vilket jag egentligen inte är. Är det verkligen OK att vara lite tråkig ibland och inte göra ett piss?

Dessutom finns dett människor jag stör mig så jävla mycket på just nu. Nej förresten. Det finns 1 jävla person jag stör mig på så jävla mycket på just nu. Jag vill bara ha en jävla förklaring, ett jävla svar...ett vad som hellst, tecken?
Vad fan har jag gjort att förtjäna detta. Jag bad inte om att bli behandlad om såhär och det minsta denna personen kan göra just nu är bara att fråga : HUR MÅR DU?
Det räcker för mig. Prata med mig, gör vad du vill, men gå inte runt och ignorera mig. Jag hatar dig så jävla mycket just nu. Jag har så jävla mycket ilska inom mig. Jag tror inte jag någonsinn har blivit såhär sårad eller förådd. Det finns så jävla mycket jag vill säga till dig. Jag vill bara peka på dig, få ut all skit som du ännu inte vet om dig själv och få dig att förstå. Men hittils har det vart ganska meningslöst.
Jag mår illa av att se ditt ansikte. Så jävla falsk är du!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0