Morsdag!


Hej mina vänner.Ush och fy! Jag vaknade runt 9 och var helt svettig och mådde verkligen pyton. Ville få sova många fler timmar i natt men det gick visserligen inte. Jag kunde inte andas, min hals dödar mig. Och på tisdag kanske vi måste ha vårt engelska tal, fast med min röst? hur ska detta gå...
I vilket fall, DET ÄR MORS DAG IDAG! :D Så snart ska jag ta mig en långpromenad och köpa blommor till mammsen. Super! Två flugor i en smäll, kan passa på att få lite motion och bli lite brun. Nej, det där blev nästan 3 flugor.
Nu ska jag fixa frukost och sedan kila.
Puss och kram skumbanan!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0