soon before the rapture


Hej kompisar! Idag var bättre än igår. Sug på det. Jag var ute o shoppa med mamma, köpte en hel del sommarkläder och fina underkläder. Underbart! Sen har jag vart hemma o ränsat i garderoben och tagit fram alla andra fina sommarkläder jag har men som jag har glömt att jag hade. Sen låg jag ute i solen och läste SOLO medans pappa klättra i stegen o måla baksidan av huset. Buh! Sen åt vi tacos och det var mys. En dag som denna piggade upp mig. Nu lyssnar jag på The rapture och dricker te. Yeah! :) Tror jag ska plugga lite naturkunskap med tanke på att jag kör ensam hemma kväll 5 dagar i rad. Sug på den! Det betyder att mitt batteri kommer vara fulladdat igen på måndag. Det är inte hälsosamt att ha en tyska hemma hos sig i en hel vecka och vara ute varje kväll tills ca kl 10 på kvällen varje vardag när man sedan behöver åka hem och plugga med. Och dessutom vara ute hela helgen med slottskogen, liseberg, vattenpipscafe, åter igen slottskogen och hela fadershittan. :) Och vi ska inte ens prata om att man oxå hade biologi prov (slutprov) två dagar efter att min tyska hade åkt hem. Äsh fan, skit samma! Vi kommer ha det så jävla kul i tyskland. Party it is! :) Jag längtar tills sommarlovet börjar.

Kommentera inlägget här
Postat av: Anonym

längtar till att se dig på måndag stacy! :D

2009-05-23 @ 22:35:01
URL: http://lookielaysen.blogg.se/
Postat av: Alina

Bra blogg hördu!! :)

2009-05-23 @ 22:38:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0