Sucess has always been easy for you

Åh vad glad jag blir när jag faktist får kommentarer, jag vill ju inte att folk ska skriva bara för att skriva utan mena det de skriver med.Så jag blir riktigt glad när jag får kommentarer eftersom de kommer sällan men när de väl kommer så är de riktigt fina.
Min valborg var fantastisk och grisfesten var hur lyckad som hellst. Jag var inte särskilt peppad i början av dagen och kom till skolan och bara satt på trappen och surade. Framåt dagen blev det bättre eftersom jag fick i mig mat och struntade i allt det dåliga. Då blev det bättre än bäst. Vi dansade, jag skrek, vi sjöng och vi drack massor av öl. Great, och folk åt massor av gris, vilket jag skippade. Smakade en bit bara. Gräjt!
För övrigt så har jag bara njutit av solen och läst engelskaboken utomhus. Sen har jag gjort en hel del shopping också! Ny väska it is. Och lite mer adidas och nike för min del. Puss på det och det fina vädret.



Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

haha massa rudebeckare ju :) vad kul att du hade det najs. var ni i slottis? blev ni inte stoppade i slussen då? själv var min valborg helt sjuk, glömmer den aldrig. puss på dig.


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0