I don´t care much for tomorrow!

I dont care what people say, think of me what you will ill be here, right or wrong! Stuck on haze, rock n roller. i dont care what people say. The world is spinning round, what can i do about. Turnt the TV on so that I dont think about it.


Ingen förstår, verkligen ingen! Och jag vill inte sitta och klaga. Jag vill dra ett streck över vissa personer, vissa händelser och vissa konversationer. Bara glömma. Vissa vill jag inte förlåta, vissa kan jag inte förlåta och andra tänker jag inte förlåta. Inte värt det.
Jag försöker jämnt vara positiv men ibland går det inte och vissa människor gör att man råkar visa sin negativa sida med. Den måste ju komma fram förr eller senare.

Just nu orkar jag inte bry mig mycket. Jag satsar på skolan. Inte många veckor kvar. Sen bilar jag ner till ukraina i ca 2 veckor med mina föreldrar. Äntligen! Kommer bort från dator, mobil, all skit, alla människor jag har tröttnat på och får känna på lite nostalgiiiiaa! :) Älskar att komma ner dit ibland faktist. Det är mer efterlängtat än vad jag trodde att det skulle bli.  Jag längtar efter att komma bort. Och sen komma bort från mina föräldrar i 5 dagar, arvika baby!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0