All night long i dream of the day and when it comes around it is taken away!


Nu sitter jag och kollar på EMA på mtv. Jay Z spelade empire state of mind och frugan körde på sweet dreams. Jag tycker att de borde få barn snart, kommer få världens gulligaste bäbisar. För övrigt håller jag tummarna för att kings of leon ska få pris. Nu har jag säkert druckit en liter te, borde inte det vara farligt? Eller, alltså ..jag fick höra att grönt te kan vara giftigt typ. Ingen får ta ifrån mig mitt enda "nyttiga" beroende. För övrigt så har jag slutat med cigg( endast fest) , godis (finns undantag) och chipsen är sen länge bortglömda.

Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

jag är stolt över dig!! bra jobbat! jättefina bilder, ditt hår ärsjukt snyggt! xx

2009-11-07 @ 17:25:01
URL: http://goldentrasch.blogspot.com
Postat av: Johan

"För övrigt så har jag slutat med cigg( endast fest) , godis (finns undantag) och chipsen är sen länge bortglömda"



HAHA :D

2009-11-07 @ 18:30:53
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0