And they mix my emotions with tequila

Yao! Idag har vart en rätt ok tisdag, jag blev pigg som ett ass ca 2 timmar efter att jag hade vaknat och var väldigt uppmärksam under historia lektionen. Jag var tilloch med på min vakt under ?!fysik?! lektionen igår vilket jag inte brukar vara. Kan det vara min nya nyttiga livsstil eller är det nått annat? Nu ska jag gå och läsa första twilight boken som jag började läsa under lovet. Jag är fast, nu fattar jag varför alla gjort så jävla big deal av boken och filmen. Jag brukar vara ganska efter att nappa på dessa film/bok trender men nu fattar jag ju VARFÖR folk nappar. Den e ju så sjukt trollbindande att jag inte kan ta min blick från de vackert skrivna raderna. Känns som ögonen fastnar, man vill bara veta mer, ta sig igenom, komma längre in och veta vad som ska hända härnäst. Det blir nästan så att man föreställer sig att man själv är Bella (huvudkaraktären) och har denna otroligt vackra vampyren framför sig (Edward) som hypnotiserar en med sin vackra hy, sin genomträngande blick och sin lugnande röst. Jag vet, det är galet. Ibland är böckernas värld den enda värld man kan komma till när man vill komma bort, bortsett från om man tex tar droger, lika bra det antar jag. Det behövs, alla behöver vi komma bort ibland. På olika sätt! Oftast hjälper alkohol.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0