Baby, you´r my disease!



Sitter för tillfället och skriver på religionsarbetet, egentligen borde man kanske plugga på biologi men jag har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja så det får bli religionen. Sitter samtidigt och lyssnar på Rihannas nya album "R Rated". Det låter annorlunda, jämnfört med hennes äldre album. Det känns som varje album har en viss stil. Den här gången är det lite kaxigt, inte lika kaxigt som senaste albumet "Good girl done bad" men det har en viss styrka, sårbarhet och det visar en helt ny sida av henne. Jag gillar det.
Jag gillar hennes utveckling som artist eftersom hon började som en söt girl next door och körde på låtar som "Pon de replay", "if it´s loving that you want" och "S.O.S". Senare kom hon med "Umbrella" och "Hate that i love you" med Ne-Yo. 2008 släppte hon sitt lite kaxigare album och kom med låtar som "don´t stop the music", "disturbia" och favoriten "rehab" med Justin Timberlake. Jag gillar tjejen. Hon är målmedveten, stark och framgångsrik. Det gör ju henne inte sämre att hon e otroligt snygg och sexig också.
You go girl!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0