BACKSEAT LOVE, BACKSEAT LOVE, BACKSEAT LOVE, BACKSEAT LOVE

Tja bro´s n hoes! jag sitter här med projektplanen och jag har knappt skrivit 15 meningar. Jag orkar helt enkelt inte. Idag har varit en ganska lugn dag och fastän det duggade lite på väg till skolan hoppade jag glatt upp ur sängen och traskade iväg till skolan. OCH jag hade inte ens ätit frukost. Jag är ganska nöjd med allt. Eller egentligen inte, men jag orkar inte tänka på nåt. Jag bara stänger av. Prova det ni. Nu ska jag gå och läsa. Imorgon ska vi på studiebesök till synagogan med Religionen. Skoj vah!
Köpte förresten äntligen nya linser så jag slipper gå runt och känna mig halvt blind. Nu blir det Twilight boken, gonatt!


Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

är det där en ryggsäck du har där?? sååå snygg, är helt fast vid rygsäckar nu.. vart kan man hitta den? :) xx

2009-11-07 @ 17:27:17
URL: http://goldentrasch.blogspot.com
Postat av: Stacy

nee, det är en vanlig handväska! men de e supersnyggt med skinnryggsäckar!

2009-11-07 @ 17:33:51
URL: http://acompletely.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0