Color my life with the chaos of trouble




Idag kollade jag på denna otroligt söta film- 500 days of summer. Den gjorde mig på riktigt bra humör faktist. Musiken var också väldigt fin och hela filmen var gjord på ett annorlunda sätt. Och den hade faktist en mening, ett syfte som var riktigt bra. Att ta varje chans man får och att inget är menat, allt händer av en slump.
Jag älskar sånt, allt ska inte vara som i en jävla saga och dans på rosor. Det ska vara oväntat, turbulent och skakigt, men man lär sig av sina misstag. Man ska inte sitta och grubbla över sina fel och istället ta varje tillfälle som en stor chans. Man får ju trots allt bara 1 liv, och man ska gå ut och göra nått vettigt av det. Nå sina mål, förverkliga sina drömmar osv.. Jag hatar alla dessa cheesy romantiska komedier med ett gott slut. Visst, det kan vara roligt när man e rejält jävla uttråkad. Men ärligt, visst är det mer lärorikt med filmer som denna?

Här kommer två bra låtar ur filmen också:



Kommentera inlägget här
Postat av: Viktor

Riktigt bra film faktiskt! Och vilket soundtrack!!!! ojojOJ! tycker hon Zooey Dechanel är en jävligt bra skådis, har gillat alla filmer jag sett med henne.

2009-11-09 @ 12:50:12

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0