Blame it on the a-a-a-a-alcohol baby!

Jag kan inte riktigt förklara vad det är, men det senaste året har jag varit med om en hel jävla del. Listan kommer bli otroligt lång om jag nu faktist tar tag i att skriva en sådan. Till nått helt annat, jag vet inte vilket tillstånd jag befinner mig i just nu. Alla känslor bara rusar omkring inom mig och jag vet inte vad jag ska tänka, tro eller tycka längre. Samtidigt så vet jag att jag inte ska vara så jävla naiv och positiv gällande allt eftersom sånt bara leder till besvikelse när man misslyckas. Men samtidigt vill jag inte heller vara helt jävla pessimistisk av mig. Därför ska jag ha hopp, tro och kärlek inom mig, men inte tro, hoppas och älska för mycket. En annan sak jag har kommit fram till på senaste tiden är att jag har växt som person riktigt mycket. Det går inte ens att jämnföra den jag var för ca 2.5 år sedan och jag fattar det inte själv, men jag är faktist förändrad. Jag vill inte gå in på detaljerna men jag mår ju så jävla mycket bättre nu än vad jag gjorde innan. Visst, man har ju sina dagar då man känner sig äcklig och ful, men det har väl alla? Idag, då jag faktist borde känna såhär, känner jag ingenting. Jag tycker att jag duger bra som jag är fastän jag är bakis, trött och osminkad. Äsh, nu har jag pladdrat på tillräckligt. PEACE


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0